Mirzu's Story
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.

One Day :)
Monday, September 12, 2011 | 11:38 PM | 0 cutest

Saturday -10 September 2011 
such a good dayy that i havee , cewahhh ~ :)
Macam biase lahh pagi-pagi bangun , solat , then kemas rumah bagai kan nak rakk 
okayy everything siapp ! ^^ 
Then bersiap-siap , pakai lawa-lawa , nakk pergi open house dekat rumahh Amir , sape lagi kalau bukan my hubby lahh , :)
 Tunggu dia datang amik aku dekat rumah aku , lambat betul dia datang , never mind tunggu dengan penuh kesabaran ^^
Finally , sampai jugak dia , terus pergi rumah dia 
maluu dengan family dia lahh , family dia peramah orang ye , sporting pun satu hal jugak , hee ^^
dia ajak aku makan , okayy aku makan , dahh lapar lahh kot  :) Pape pun masakan mummy amir memang sedapp . Okayy dahh siap makan lepakk dalam rumah dia  , berbual dengan mummy amir , adik dia , dengan adik dia yang paling kecik sekali , nakal ohh , suka buli aku ^^
dahh pun name ye budak-budak kan , it's okayy lahh 
Lame jugak lahh lepakk dekat rumahh amir  , dari pukul 1 tgahari sampai pukul 6.30 petang , lame kann ^^
best dapat spent timee dengan dia 1 hari 
Masing-masing dahh penat , dia hantar aku balik rumah , kalau tak bising my mummy tuhh , takk nakk dengar dia berleter -,- sakit telinga ni haa *mummy , iloveyouulahh*
btw thanks you for that dayy biyy ;)
iloveyouu and imissyoutoo <3

Older Post | Newer Post