Mirzu's Story
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.

Rinduu :'(
Thursday, June 14, 2012 | 1:36 AM | 0 cutest
Ya Allah aku rinduu arwah atok ku ya allah . Cepat mase dah berlalu . Arwah atok dah 4 tahun meninggal . Zura rinduu kan atok . Rinduuuu nak main batu seremban dgn atok , belajar ckap bahasa jawa dgn atok , dgr bebelan atok dlm bhse jawa .Bila ingat balik sume tuh , zura nak balik mcm dulu dulu . Tiap tiap tahun time raya atok tak pernah lupe bagi duit raya at cucu-2  atok walaupun cucu atok tuh dah besar , tak kira umur,  atok tetap bagi sama rata . Tapi sejak atok dah tak de ni , raya tak best , sebab atok tak ada . Ingt lagi pagi raya mesti atok bising sebab masing2 tak bersiap2 tok solat raya , dgn yg belum mandi yew , tak bangun lagi pun ada . Riuh pagi raya tuh . Zura ingat lagi mase pilihan raya , zura ada tanya at atok mcm ni " atok undi mane " , pastu atok jawab" atok tanda je sume, biar sume dapat sama rata " . Hehe , ape lahh atok ni , tuh name ye undi rosak . Lau ada mase terluang atok ajak zura mengaji same same . Atok suka panggil zura " kenit " , atok selalu cerita time zura kecik kecik dulu nakal sangat , tak dgr cakap . Zura rinduu kan atok . Ajal maut ditngn tuhan , zura terima sume ni . Zura sayangkan atok . Zura doakan roh atok dicucuri rahmat dan tenang di sana . AL - FATIHAH

Older Post | Newer Post